+36 42 210 500 +36 42 210 001 - NYÍRTELEK PETŐFI 28 4461 - TELEPÜLÉSÜNKÖN 0-24 ÓRÁS TÉRFIGYELŐ KAMERARANDSZER MŰKÖDIK. kapcsolat@nyirtelek.hu

VESZÉLYHELYZET ALATTI ÜGYINTÉZÉS – ELÉRHETŐSÉGEK

E-ÜGYINTÉZÉS

Elektronikus Ügyintézési Portál

KAPCSOLATFELVÉTEL

Görgessen lejjebb ügyintézőink elérhetőségeihez 

KORONAVÍRUS INFORMÁCIÓK

Tájékoztató oldal

Az ismételten kihirdetett veszélyhelyzetre tekintettel Nyírtelek Város Polgármesteri Hivatala arra kéri az ügyfeleket, hogy 2020. november 9-től (hétfőtől)

a telefonos, vagy az elektronikus ügyintézést részesítsék előnyben!

Személyesen kizárólag előzetes időpontfoglalást követően jelenjenek meg a hivatal épületében! 

Az ügyfelek fogadására az ügyintézővel történt előzetes időpontegyeztetést követően nyílik lehetőség.

Írásbeli beadványaikat postán vagy a  Polgármesteri Hivatal bejáratánál lévő postaládába bedobva is eljuttathatják  hivatalunkhoz.

ÜGYINTÉZŐK ELÉRHETŐSÉGEI

 

Központi szám automata központ +36 42 210 500
Dr.Bartovics Norbert jegyző +36 30 200 6275
Dr.Jármy Judit aljegyző +36 30 300 0164
Titkárság +36 42 210 001
Suller-Andrejkovics Edina anyakönyvvezető +36 30 332 6126
Debreceni Marianna hatósági ügyek +36 30 720 5929
Kovács-Szalanics Nikoletta szociális ügyek +36 30 332 6129
Gyurisné Török Irén gyermekvédelem, gyámügy +36 30 332 6195
Szuchánszki Rita műszaki iroda +36 30 332 6234
Paulikné Pánczél Zsófia műszaki iroda +36 30 332 6234
Horváth-Bartovics Erika pénzügy, pénztár +36 30 332 6210
Sohajda Bettina adóügyek +36 30 605 7612
Kádárné Bistyei Dóra adóügyek +36 30 332 6173